Brandgennemgang i de kommunale idrætshaller
Aktiv Aabenraa inviterer foreningsrepræsentanter og øvrige brugere til en kort gennemgang af faciliteten, demonstration af varslingsanlæg, opsamlingsplads, evakueringsinstruks mv.
I det seneste Bygningsreglement (BR18) er det et lovkrav at brugere i offentlige faciliteter skal tilbydes en årlig gennemgang af de bygningstekniske forhold ved brand og evakuering.
Aktiv Aabenraa inviterer dermed foreningsrepræsentanter og øvrige brugere til en kort gennemgang af faciliteten, demonstration af varslingsanlæg, opsamlingsplads, evakueringsinstruks mv.
Bare rolig... det lyder mere bøvlet end det er. Det gælder om at vi alle ved, hvad der sker og skal ske, når ulykken er ude.
Instruktører, bestyrelser, ledere, øvrige frivillige er alle velkomne! Vi håber, at én eller flere fra din forening vil afsætte tid til dette.
Brandgennemgang tilbydes i løbet af uge 48
Fremover vil den årlige brandgennemgang tilbydes ved sæsonstart i august/september.
Deadline for tilmelding er den 22. november.
Er der spørgsmål eller behov for andre tidspunkter så tag fat i Morten Schulz pr. mail mols@aabenraa.dk